.

-

.

-

.
این وبلاگ جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت راه انداری شده است.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

ما موظف به عدل هستیم، نه اعتدال و تعادل. فرق اساسی عدل و اعتدال آن است که در عدل هرچیزی در جای خود قرار می گیرد پس نقصی ندارد؛ ولی در اعتدال و تعادل با توجه به عرضه و تقاضا کارها صورت می گیرد، و برابر خواست مردم سخن گفته و برنامه تولید می شود.

آیت الله جوادی آملی



خادمین شهدا

ه گزارش ـ مدافعان حرم ـ این روزها به همان اندازه که حضور ابو عزرائیل مجاهد الحشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) به مشهد با استقبال گسترده کاربران ایرانی قرار گرفته است تروریست های داعشی و اعضای شاخه های رسانه ای داعش هم تلاش دارند از این سفر به نفع خودشان بهره ببرند. اما با دروغ

در جدیدترین دروغ داعشی ها تصویر دیدار ابو عزرائیل و آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس را به اسم دیدار این مجاهد عراقی با مقام معظم رهبری منتشر کرده اند.

گفتنی است ابوعزرائیل یکی از موسسین اصلی کتائب الامام علی هست و افتخار مدافع حرم حضرت زینب را داشته است.


خادمین شهدا

به گزارش گروه دفاع مقدس نسیم سرخس، «شهید حسین رمقی» در سال ۱۳۴۵ در روستای تپه میر احمد شهرستان سرخس در یک خانواده کم درآمد، متدین و با ایمان چشم به جهان گشود. در ۲۸ خرداد سال ۶۴ به خدمت مقدس سربازی اعزام شد. حسین صبح ششمین روز بهمن ماه ۱۳۶۵ به علت اصابت تیر به پهلویش شربت شیرین شهادت را نوشید.

شهید حسین رمقی

خادمین شهدا

گروه دفاع مقدس نسیم سرخس: اذان صبح ماه مبارک «رمضان» ۱۳۴۸ بود که موذن خبر از تولد «رمضان» داد.
«رمضان» در خانواده‌ای کشاورز زاده در روستای قوش علیجان سرخس به دنیا آمد و به همین دلیل پدر و مادرش نام او را «رمضان» گذاشتند.

خادمین شهدا

به گزارش گروه بین الملل «خبرگزاری دانشجو»، محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران و فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا لحظاتی قبل و با پایان 28 روز مذاکره هسته‌ای در وین با حضور در مرکز رسانه‌ای اتریش بیانیه مشترکی را به شرح زیر قرائت کردند.

 

امروز یک روز تاریخی است. برای ما افتخار بزرگی است که اعلام کنیم که به یک توافق در مورد موضوع برنامه هسته‌ای ایران دست یافته‌ایم.

خادمین شهدا

خادمین شهدا

فکر نمی کردیم با غفلت مسئولین، روزی برسد که از نماد شجاعت و شهادت یعنی چفیه که الان زینت دوش مقام معظم رهبری است،در ابتذال و بدپوششی استفاده شود.
مسئولین بیدار شوید و الا با لگد دشمن بیدار خواهید شد و آنوقت دیگر سودی ندارد.



خادمین شهدا

شب عاشقان بی دل چه شبی دراز باشد/تو بیا کز اول شب در صیح باز باشد/چه نماز باشد آن را که تو در خیال باشی.... اول تصمیم دارم یه پیوست فرهنگی برای مطالب قبلی که نوشتم بنویسم، یکی از مطالب بمناسبت چهلمین روز درگشت فرهنگ! بود، انتقاد کردم، شاید تند روی بود ولی بیشترش حق بود!  ولی ناقص، این که شخصی بیاد و یه تابلوی ال ای دی سبز رنگ یک در دو که سردر اونجا نصب شده رو باعث کاهش جرایم معرفی کنه توهین به شعور مردمه، این که با پوستر نمی شه کار فرهنگی کرد درسته! اسرائیل برای توسعه کاربرای فیسبوک و واتس اپ و امثالهم از بیلبورد و بنر استفاده نکرده که برای مقابله بخواهییم این شکل وارد بشیم یا حتی مواد مخدر ، یا حتی کسی که باعث شد خیلی ها از رفتن به اعتکاف تو مامونیه خودداری کنن! آخه پنجاه هزارتومن کم پولی نیست، حالا این که مدیونی این کار سر اون حاج آقای با تقوا مونده به کنار، برا شهر بده، این که پوستر مذهبی پخش میشه اسم مداح از کل مراسم گنده تر میشه بده، این که هدف مداح و سخنران بولد کردن باشه بده، که هست!.این که نماینده شهرت برا استاندار فتنه گر مثل مهره باشه بده،  خب این از پیوست پست های قبلی.

      گویا اسامی نامزد های  کرسی  در بهارستان منتشر شده.اصلاح طلب ، اصول گرا، بادی به هر جهت مثل همین فعلی! و .... . ان شاء الله مدارک و مستنداتی هست که به وقتش ....

 + سید نوشت :

خیابون از دید آیینه بغل موتور سید رضا!

البته نه این که همچین بی دلیل باشه ها ! نه!

بعضی وقتا باید به گذشته فکر کنی، نگاه کنی ازش درس بگیری! نگاه کنی که دوباره بعضی اشتباهات رو تکرار نکنی! یا رو بعضی کارا تاکید کنی ! این که نبودی مرد این بازی نبودم، از حسی که بین ماست می گم! همه شهرو بهم می زدم اما....

 

+بخوان دعای فرج را ، دعا اثر دارد.

خادمین شهدا

بیست سال پیش در چنین روزی رئیس جمهور فرانسه اظهار داشت که مصالح ملی این کشور می طلبد بدون توجه به محدودیت های بین المللی، آزمایش های هسته ای را از سر گرفته تا بتواند سلاح های اتمی این کشور را نوسازی نماید.

 

94/04/04

مذاکرات پیرامون فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران را می توان یکی از مهم ترین رخدادهای عرصه دیپلماسی در طول سال های اخیر دانست. ایالات متحده آمریکا و شمای از متحدین اروپایی اش هم چون بریتانیا و فرانسه مدعی اند که ایران در پی حرکت به سوی دستیابی به تسلیحات کشتار جمعی است لذا می بایست با اتکا به ابزارهای گوناگون من جمله گفتگو زمینه مهار این کشور را فراهم نمود.

گفتگوهای پیرامون مسئله هسته ای ایران در حالی است که برخی قدرت های بین المللی هم چون آمریکا، بریتانیا، فرانسه، روسیه، چین و... هم اکنون خود به صدها کلاهک اتمی مجهزند و استدلال شان بر این است که کشورهای جدیدی نبایستی به جرگه دارندگان تسلیحات اتمی بپیوندد چرا که موازنه قوا و امنیت جهان را به هم خواهند زد.

ژاک شیراک رئیس جمهور اسبق فرانسه بیست سال پیش بر ضرورت نوآوری تسلیحات اتمی این کشور با وجود موانع بین المللی تاکید نمود.

رآورد دکترین هسته ای کشورهای مجهز به سلاح اتمی حاکی از آن است که علی رغم ادعاهایی مبنی بر کاستن این سلاح ضد بشری و تلاش برای خلع سلاح جهانی، گاها خود آن ها به این روند پایبند نبوده و خلاف آن را مرتکب شده اند. درست بیست سال پیش بود (1995) که در این روز ژاک شیراک رئیس جمهور فرانسه اعلام داشت که بدون توجه به قراردادهای موجود، آزمایش های هسته ای را از سر خواهد گرفت تا بتوان سلاح های اتمی فرانسه را نوسازی کرد. وی گفت که مصالح ملی فرانسه تجدید این آزمایش ها را که تنها در پلینزی فرانسه (واقع در اقیانوس آرام) انجام می شود ایجاب می کند زیرا که دنیا هنوز محیطی امن نیست.

در این نوشتار بر آنیم ضمن اشاره ای کوتاه به سلاح های اتمی و کشورهای دارنده آن به نحوه دستیابی فرانسه به این سلاح مرگ بار، آزمایش های مکرر آن، ارسال این تسلیحات کشتار جمعی به کشورهای دیگر و جایگاهش در استراتژی دفاعی پاریس اشاره نماییم.

در خلال دو سال مذاکرات اتمی ایران با شش قدرت جهانی، فرانسه سخت ترین مواضع را بر علیه تهران اتخاذ نموده است.

خادمین شهدا
دلبریان خاطرنشان کرد: آیا فکر نمی‌کنید این اتفاق پیامی برای ما و شما داشته باشد؟ در شرایطی که عرصه بر ما تنگ‌شده بود غواص‌ها به آب‌وآتش زدند با این جهادشان به ما می‌گویند اگر ما با دستانی بسته ایستادیم شما هم باید ایستادگی کنید.

علیرضا دلبریان راوی و جانشین گردان غواصی یاسین خراسان در دفاع مقدس درباره هویت 175شهید مظلوم غواص عملیات کربلای چهار که اخیراً تفحص شده‌اند گفت: گفته می‌شود این شهدا از گردان یاسین خراسان بوده‌اند اما هنوز خبر دقیق و مشخصی مبنی بر هویت این عزیزان منتشرنشده است.

 

خادمین شهدا