.

-

.

-

.
این وبلاگ جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت راه انداری شده است.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
دلبریان خاطرنشان کرد: آیا فکر نمی‌کنید این اتفاق پیامی برای ما و شما داشته باشد؟ در شرایطی که عرصه بر ما تنگ‌شده بود غواص‌ها به آب‌وآتش زدند با این جهادشان به ما می‌گویند اگر ما با دستانی بسته ایستادیم شما هم باید ایستادگی کنید.

علیرضا دلبریان راوی و جانشین گردان غواصی یاسین خراسان در دفاع مقدس درباره هویت 175شهید مظلوم غواص عملیات کربلای چهار که اخیراً تفحص شده‌اند گفت: گفته می‌شود این شهدا از گردان یاسین خراسان بوده‌اند اما هنوز خبر دقیق و مشخصی مبنی بر هویت این عزیزان منتشرنشده است.

 

وی افزود: قطعاً تمام این شهدا مربوط به گردان یاسین خراسان نیستند و شنیدم که ظاهراً استان دیگر نیز گردانی به نام یاسین داشته است. گفته می شود احتمالا شهید کرابی و شادکام هم در بین این شهدا هستند.

 

جانشین گردان غواصی یاسین در دوران دفاع مقدس گفت: در هیچ عملیاتی در دنیا نداشته‌ایم که این‌گونه غواصان ضرب و شتم شوند و با دستانی بسته در گور دسته‌جمعی دفن شوند.

 

جانباز دفاع مقدس گفت: پیامی که بازگشت شهدا در این ایام دارد این است که هنوز به فکر ما هستند و مظلومیتشان را برای ما فریاد می‌کنند و می‌گویند که ما باید بایستیم. درزمانی که همه می‌گفتند در عملیات کربلای 4 نمی‌شود اما این‌ها گفتند می‌شود و شعار ما می‌توانیم را برای ما معنا کردند.

 

وی در انتها خاطرنشان کرد: آیا فکر نمی‌کنید این اتفاق پیامی برای ما و شما داشته باشد؟ در شرایطی که عرصه بر ما تنگ‌شده بود غواص‌ها به آب‌وآتش زدند با این جهادشان به ما می‌گویند اگر ما با دستانی بسته ایستادیم شما هم باید ایستادگی کنید.

خادمین شهدا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی