.

-

.

-

.
این وبلاگ جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت راه انداری شده است.
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

«ایمان»، تنها یک «کلمه» نیست، بلکه یک «باور قلبی» است. باوری که به زندگی انسان «جهت» می دهد و در «چگونه زیستن» او نقشی مهمّ دارد و محور ارزش گذاری برای اندیشه ها و عملکردهای مردم است.
به دلیل همین اهمیت است که گام اولِ ورود به مسیر بندگی و مسلمانی، «ایمان» است و کسی که این باور مقدّس را داشته باشد، «مؤمن» نامیده می شود.
آیا تا به حال فکر کرده اید که ایمان، چه تعهّدات و مسؤولیت هایی برای «مؤمن» فراهم می آورد؟ نقش ایمان در زندگی چیست؟ فرق یک مؤمن با فرد بی ایمان در کجاست؟

خادمین شهدا

روایات متعددی در زمینه حرمت نظر به زنان وهمچنین پیرامون خلوت کردن با آنان وارد شده است ورابطه داشتن بادختر خالی از این دوموضوع نیست.وسائل الشیعه ج14ص133و138.


در ارتباط با رابطه و پیوند دو جنس مخالف به طور کلی سه دیدگاه مطرح است:

خادمین شهدا

آیا عامل پیشرفت ژاپن و آلمان نابودی ارتش هایشان بعد از جنگ دوم بوده؟

مهمترین عواملی که موجب پیشرفت کشور ژاپن و آلمان شده را باید در برنامه ریزی مناسب و منسجم،تمرکز بر پیشرفت و ارتقای جایگاه کشور و بازسازی و جبران خسارت های ناشی از جنگ،استفاده صحیح از منابع مادی و انسانی،تلاش و کوشش پیگیر و سخت ملی در جهت ساختن کشور،ترویج روحیه صرفه جویی و مصرف صحیح و پرهیز از اسراف و هدر رفت منابع،نظم و انضباط کاری و فرهنگ سازی در جامعه در راستای پیشرفت کشور جستجو نمود و نابودی موقت ارتش در این کشورها نقشی در پیشرفت این کشور ها نداشته است.

خادمین شهدا

با سلام از تمامی دوستان و علاقه مندانی که این وب سایت را دنبال می کنند بدلیل نذاشتن مطلب در این چند مدت عذرخواهی می کنم انشالله که این حقیر را ببخشید

التماس دعا

خادمین شهدا